بهترین ساعت زنانه مچی در ایران 2019 - اینجا ساعت مچی استقال پرسپولیس را معرفی میکنیم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ساعت زنانه مچی در ایران 2019

ساعت مچی اکسسوری محبوب برای خانم ها و آقایان است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی همچنان محبوب هستند و نه تنها برای مطلع شدن از زمان ، بلکه بیشتر به خاطر زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. سواچ ، هوبلو ، کاسیو ، سیکو ، زنیت ، امگا ، رولکس ، آرمانی از مشهورترین برندهای ساعت در جهان هستند. طیف قیمت های ساعت مچی بسیار وسیع است و تا بیش از چند ده میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. شما با توجه به بودجه و سلیقه تان می توانید ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی گلامورا انواع ساعت های مچی زنانه از برندهای معتبر عرضه شده اند که می توانید به راحتی آن ها را سفارش دهید و درب منزلتان بصورت رایگان تحویل بگیرید.

 

 

انواع مدل ساعت مچی زنانه 2019

مدل ساعت مچی زنانه + انواع مدل ساعت مچی زنانه 2019

ساعت شیک زنانه 2019

مدل ساعت مچی زنانه + انواع مدل ساعت مچی زنانه 2019

انواع ساعت مچی زنانه 1398

مدل ساعت مچی زنانه + انواع مدل ساعت مچی زنانه 2019

ساعت شیک زنانه 2019

مدل ساعت مچی زنانه + انواع مدل ساعت مچی زنانه 2019

 

بهترین ساعت زنانه در ایران

انواع ساعت اسپرت زنانه همان ساعت‌هایی هستند که فرمی نزدیک به ساعت‌های مردانه دارند؛ صفحه گرد بزرگ، بند ساده استیل یا چرم و اگر کارایی بالا هم مدنظر باشد سه موتوره، مدل‌های برندهایی مانند رادو و تیسوت. اما امروزه انتخاب برای ساعت‌های اسپرت زنانه هم بیش از این است.

ساعت‌های دیجیتالی دیگر خاطره کودکی شما نیستند، بلکه آن‌ها یک اکسسوری خلاقانه برای استایل اسپرت به شمار می‌روند، پس اگر یک فرم متفاوت و مدرن می‌خواهید هنوز هم می‌توانید یک ساعت دیجیتالی را به جای ساعت‌های معمول عقربه ای انتخاب کنید. اما سواچ از آن برندهایی است که با استایل‌های اسپرت و فانتزی‌اش شناخته می‌شود، صفحه‌های نمایش و بندهایی با طراحی‌های خاص و رنگارنگ که می‌توانند در یک استایل دخترانه متفاوت و روزمره جای گیرند. در کنار تمام این مدل‌های ساعت مچی ساده و روزمره زنانه، شما به ساعت‌هایی نیاز دارید که در استایل مجلسی شما بخشی از جواهراتتان به شمار برود و یا در استایل رسمی‌تان به شکلی خیره‌کننده و با فرمی کاملا زنانه دیده شود. در ادامه به معرفی بهترین ساعت مچی زنانه از برندهای معروف می‌پردازیم.

ساعت مچی عقربه ای زنانه ویدوکس مدل SN-50S